Ekonomi

Bizim Toptan, teknolojik altyapısı ve çok kanallı satış stratejisiyle büyüyor.

Türkiye’nin en yaygın organize toptancı pazarı Bizim Toptan, çok kanallı stratejisi ve güçlü dijital altyapısı ile yılın ilk yarısında büyümesini sürdürdü. Bizim Toptan yılsonu büyüme hedeflerini yükseltti.

Türkiye’nin en yaygın organize toptancı hali Bizim Toptan, 2023 yılı ilk 6 aylık sonuçlarını KAP’ta açıkladı. 2023 yılının ilk yarısında teknolojik altyapısı, geniş mağaza ağı ve SEÇ Market ile mevcut müşteri sayısını artırarak istikrarlı büyümesini sürdürdü. Bizim Toptan’ın yılın ilk 6 ayında satış gelirleri geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 72,5 artarak 9,5 milyar TL’ye ulaştı. Şirket, yılsonu büyüme hedefini %60-70 aralığına yükseltti.

Çok kanallı satış stratejisi kapsamında kaliteli ürünleri hem EDT hem de perakende müşterilerine en uygun fiyata ulaştırmayı hedefleyen Bizim Toptan, mağaza yatırımları ile pazardaki güçlü konumunu sürdürmüştür. Bizim Toptan, yılın ilk yarısında açılan 1 yeni mağaza ve deprem nedeniyle kapanan 2 mağazanın ardından 179 mağazadan oluşan geniş şube ağıyla faaliyet gösterirken, SEÇ Market mağazalarının sayısı 2 bin 604’e yükseldi. SEÇ Market iş ortaklığı modeli ile perakende kanalında büyürken, EDT kanalında da müşteri portföyünü büyütmektedir.

Kahramanmaraş’ta 11 ilimizi derinden etkileyen depremin ardından bölgede en çok ihtiyaç duyulan gıda maddelerinin depremzedelere kesintisiz olarak ulaştırılabilmesi için ek tedbirler alan Bizim Toptan, çadır mağazası sayesinde acil ve günlük ihtiyaçların karşılanmasına destek veriyor İskenderun’da kurmuştur. Güçlü lojistik ağı ile Bizim Toptan, Denizli’de bulunan deposu ile tedarik zincirinin devamlılığını sağlamaktadır.

Hüseyin Balcı: “Mağaza ağımızı genişletmeye ve istikrarlı büyümemizi sürdürmeye devam edeceğiz.”

Toptan CEO’muz Hüseyin Balcı İlk yarı mali sonuçlarını değerlendiren Ergin, “Yılın ilk yarısında yaşadığımız büyük zorluklara rağmen büyümeye ve mağaza ağımızı genişletmeye devam ettik. EDT ve perakende kanallarında aktif müşteri sayımızı artırdık ve artırmaya devam ediyoruz. SEÇ Market ağımızı genişleterek esnaflarımızla birlikte büyüdük. Deprem bölgesinde kesintisiz arz için çalışmalarımıza devam ediyoruz. Aldığımız her aksiyonun merkezinde müşterilerimiz yer alır. Müşterilerimize daha yeterli bir alışveriş deneyimi sunmak için sürekli çalışıyoruz. Bu kapsamda dijital altyapımızı çağın gereklerine ve müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre yeniden şekillendiriyoruz. Ülkemize hizmet bilinciyle çalışan; Mağaza sayımızı artırmaya, ürün ve hizmetlerimizi ülkemizin dört bir yanına kesintisiz ulaştırmaya devam edeceğiz.”

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu